måndag 31 maj 2010

Ett parasoll, en kassa-apparat och ett cafébord...

 ...det var några av de  saker som dykaren fick upp, när min granne lejt honom för att dyka efter en plånbok! Om jag minns historien rätt, så var det vid sjösättning av båten som plånboken olyckligt plumsade i sjön och en dykare fick kallas in för att söka efter den. Vad som hände med parasollet och kassa-apparaten vet jag inte, men cafébordet pryder numer mina grannars trädgård! Och plånboken - ja, den kom också tillrätta!
/Frida


 

3 kommentarer:

  1. Tack för dina vänliga kommentarer inne hos mig, uppskattar dom jättemycket! Så fina bilder du tagit....Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att plånboken kom till rätta! Vi hade ungefär samma upplevelse frra sommaren, men maken går fortfarande utan vigselring!!

    Annica - Vi tre & trägård

    SvaraRadera
  3. Alla sätt att komma över ett vackert cafébord är bra sätt! ;-D

    SvaraRadera