lördag 15 juni 2013

På jakt efter något att spraya...

Jag har sagt det förut, men det tål att repeteras: Jag är så grymt imponerad över folk som med en burk sprayfärg kan fixa till de mest fantasitska saker.

Min största idol på området är Fröken Fräken, som smed hjälp av "loppisskräp" och en sprayburk sapar den ena snygga inredningsdetaljen efter den andra! Häromdagen gjorde hon detta - enkelt och självklart (när man ser det).

Efter att ha läst det inlägget gav jag mig ut på jakt. Nog ska väl jag också kunna hitta något att spraya, eller?!

Javisst, klart jag hittade något! Igår släpade jag hem krukan nedan med avsikten att den skulle förvandlas men lite färg. Men, när jag väl fick in den i huset gillade jag den plötsligt precis som den var...

 
/Frida


8 kommentarer:

  1. Haha, ja så kan det gå - men du kanske hittar något annat att spraya snart! :-)

    SvaraRadera
  2. Inte behöver den målas. Jättefin som den är.
    Ha det gott!
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Du får leta vidare för den var faktiskt fin utan ommålning!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Du är tillbaka på bloggen! Härligt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Den där var faktiskt fin som den var!:) Du får fortsätta leta!;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha! Det blir aldrig som man tänkt sig. Men det kan bli väldigt bra ändå :)

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  7. Den där hade varit syndigt att spraya!

    SvaraRadera
  8. Hej Frida,

    Hihi. Ja men jag håller nog med dig! Passar bra in hos dig utan sprayfärg. Skulle du tröttna kan du ju alltid måla om dom senare, eller hur!

    Kram Sanna

    SvaraRadera