tisdag 16 mars 2010

Hur ska jag hinna jobba?


Jag vill ju bara pyssla!! Hela min hjärna är överfull av pysselidéer som vill förverkligas! Det är allt i från påskägg och små lådor till stora renoveringsprojekt som gamla skåp eller dörrar. Dessutom har jag min gamla långkörare köksluckemålning, som jag känner att jag måste bli färdig med. Den får jag nog tillfälle att återkomma till senare, då detta projekt just nu är ett område för förträngning!!

Ett par veckor ledigt är nog vad som behövs!! Tyvärr finns inte den möjligheten just nu, jag får därför nöja mig med lite stillsamt påskpyssel som jag kan ägna mig åt när mina trollungar sover!

Förra veckan målade jag äggen ovan. Tycker själv att de blev riktigt bra - längtar tills jag får hänga dem i påskriset! Äggen ovan är träägg från Panduro som jag målat om:
 
Före:









Efter:


/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar