måndag 8 mars 2010

Vårnytt i soffan...



Ja, så här har det sett ut i min soffan sedan i höstas. Den blommiga har jag köpt på Indiska och den gröna hade jag liggande i en låda. Jag tycker fortfarande om dem, men det känns som det är dax att få in lite vårfärger.

Problemet är att jag har lovat mig själv att 2010 ska bli året då jag konsumerar med eftertanke...och inte rusar iväg och handlar på impuls. Bra både för miljön och plånboken! Hittills har det gått ganska bra, men nu börjar inköpsimpulserna bli svårhanterliga! En faktor som gör att dessa impulser inte förverkligats ännu är att här på vischan finns inte så mycket att välja på...min plånbok tackar för det dåliga utbudet! Tyvärr finns ju internet att tillgå även för oss på landet, här nedan visar jag några härliga kuddar jag hittat tack var detta forum.

Den blå och den röda kudden kommer från Laura Ashley , den gröna från Indiska och den gula från Ellos.













/Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar