lördag 5 juni 2010

Dejlige Danmark!

 
Har just nu tillbringat några härliga dagar i Danmark, med besök på bland annat Legoland. Vi bodde i ett jättemysigt feriehus, med fantastisk inredning! Stor skillnad mot de klassiska Svenska fjällstugorna där Furu-orgie är måttot!  Ironiskt nog stod i reklamen för huset "Feriehus i Danmark med svensk charme". Jag vill nog hävda att danskar kan det det med design helt själva! Jag hade till och med planerat ett lamp-inlägg med enbart bilder från feriehuset, men det är då min vanliga otur slår in. Lämnade kameran på under natten (eller troligen var det maken...) och hade inte packat med laddaren (också maken), så det blev inte så många kort från stugan! Dessa bilder har jag lånat från Lalandias hemsida.













/Frida

2 kommentarer:

  1. Mysigt med lite semester! Fint hus ni bott i också. Tycker att danskarna har en fin stil själva, de behöver inte se på oss svenskar!:)
    Tråkigt med kameran! Jag hade för litet minneskort när vi åkte till Cypern för några år sedan och fick radera en del kort de sista dagarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Danmark är ett härligt land. Det ligger så nära oss men är ändå så mycket utlandet på något sätt.

    Maidi

    SvaraRadera