onsdag 16 juni 2010

Vinst och vilda djur!

JAG HAR VUNNIT!!!

Helt otroligt, jag som ALDRIG vinner något har gått och vunnit en bok som lottades ut av Hildas Hem&Trädgård. Den låg och väntade på mig idag när jag kom hem från jobbet - tjoho!

Det är en bok om feng shui, som jag verkligen ser fram emot att läsa. Det lilla jag kan om feng shui är det jag snappat upp från diverse inredningstidningar. Jag vet dock så pass mycket att jag lugnt kan säga, att här råder just nu ingen feng shui anda, snarare en "kom och hjälp mig här ser ut som en bomb"-anda. Hoppas att boken ska ge mig många tips, lite vägledning och allra helt lite mirakelkurer!!


Förövrigt har jag fått ytterligare ett bevis idag på att det ÄR på vischan jag bor. Var med dottern på fotbollsträning idag och hel plötslig står där en älg och mumsar på träden och glor på oss!



/Frida

2 kommentarer:

  1. grattis till vinsten ;) härlig syn ni måste ha fått er där ,

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Grattis till din fina vinst, vad roligt! Du får berätta lite mer om boken o ge oss lite tips på hur vi ska inreda våra hem....Fniss! Jag tycker det låter spännande med Feng Shui.....Hoppas att du får en vacker dag med mycket sol! Kramis Therese

    SvaraRadera