onsdag 9 juni 2010

Mimosa eller the Buck's Fizz

Till en vanlig vardagsfrukost kanske man inte plockar fram bubblor och croissanter - men varför inte fixa en mysig frukost/brunch till en vän på besök eller till födelsedagen? 

Det här var ingen födelsedag, men jag hade några kompisar som kom över på frukost för ett litet tag sen och då dukade vi upp med jordgubbar, gott bröd, nybryggt kaffe och apelsinjuice med bubblor i - the Buck's Fizz - mycket gott och lite festligt på lördag förmiddag! :-)

// K

6 kommentarer:

  1. Synd att ingen kan komma på den iden och komma till mig.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Åhhh, Vad lyxigt o gott det ser ut! Hoppas att du haft det bra när du varit bortrest! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Det såg helt underbart ut och skulle förgylla vilken morgon som helst. Finns bara ett aber.... någon annan får fixa det till mig för jag är så himelens morgontrött:)
    //Camilla

    SvaraRadera
  4. Ååh vilken underbar start på dagen/helgen, perfekt när man har vänner på besök! :)

    Varför unnar man sig aldrig sådant för?!!
    Det ska det allt bli ändring på...

    Tack så jättemycket för de fina raderna hos mig igår *ler*

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Ser underbart gott ut!

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  6. Jösses vad mysigt det ser ut!!

    Kram Maidi

    SvaraRadera