söndag 21 mars 2010

Det bästa inredningstipset...

...är lika självklart, som det är tråkigt, nämligen att STÄDA!!

I fredags när jag kom hem från jobbet tänkte jag:
 "Nä, nu flyttar jag!!" till något av alla de vackra hem som inredningstidningarna svämmar över av!! 

Jag kände mig så trött på allt skräp och smuts som bara vällde mot mig...
Att flytta går ju inte så fort och eftersom vi ska ha födelsedagskalas här i huset idag, var vi tvungna att städa!

Idag när jag går omkring i vårt nystädade hus, känns det plötsligt inte så pjåkigt längre! Jag tror jag väntar med den där flytten.




När jag ändå är inne på temat städning, vill jag slå ett slag för såpan!! En naturlig och miljövänlig städprodukt som funkar till det mesta, jag tycker dessutom att det luktar gott med såpaskurade golv!!

/Frida

2 kommentarer:

  1. Så sant! Här uträttar dammsugaren underverk titt som tätt:)

    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Tog mig kragen och städade och plockade undan idag när jag kom hem direkt. Och visst känns det skönt. Och bra mycket billigare än att köpa sig ett nytt hem!

    SvaraRadera