söndag 14 mars 2010

Ordning och reda!

För ett par veckor sedan gjorde jag en storstädning av mitt köksskåp, som helt plötsligt såg ut som en krigszon! Bland annat hade tidskriftsamlaren, där jag hade mina recept, brakat ihop och allt låg i en enda hög - tillsammans med gammal bortglömd potatis!!! Ja, ni ser ju själva, usch! Dax för en uppryckning!

Förutom att kasta den gamla potatisen, insåg jag att jag behövde ny förvaring till recepten. Som jag skrivit om tidigare, har jag  bestämt att 2010 ska bli året då jag konsumerar lite mindre. Taggad av detta tänkte jag: "Hur svårt kan det vara att fixa något själv?" Om man bortser från att resultatet inte blev riktigt vad jag tänkt mig...hm...så var det inte särskilt svårt! Nåja, det är ju ingen som kommer att se dem inne i skåpet!! Här kommer i alla fall resultatet. Jag är redan sugen på att göra nya lådor, nästa gång ska jag använda tyg!

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar