tisdag 17 januari 2012

Liar, liar!

Godafton,

Jag gör härmed ett avbrott i mina spådomar för en viktig kungörelse. I inlägget den 15/1 2012 spreds tyvärr en stor lögn, detta vill jag härmed be om ursäkt för! Lögnen bestod i att jag skrev att jag hittills i år inte gjort ett enda loppisfynd, vilket inte var sant!

Till mitt försvar vill jag dock åberopa att inköpet vid första anblicken var så oansenligt att jag hann förtränga det innan jag hann hem från loppisen. Vid närmare studier kan det dock visa sig att detta kan vara år 2012 års bästa fynd!

Vad är det människan har köpt?!?! hör jag hur ni undrar.

Jo, för ynka 2 :- loppade jag hem ett hälsomagasin proppfullt med träningsinstruktioner. Då jag precis är i färd med att starta upp träningsåret 2012 tror jag att detta kan komma att bli ett ytterst värdefullt fynd.

Jag hoppas att ni kan förlåta mig för lögnen och jag lovar att jag ska stå länge i en låg planka och skämmas!

/Frida

19 kommentarer:

  1. Du är förlåten - och djäklar vad du ska bli i form..! :-D

    SvaraRadera
  2. HIhi det kan vi ha överseende med;) Hejja dig. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ja, fem minuter minst tycker jag att du ska stå i planka! ;) Jag var på mitt första träningspass för året igår, zumba, och det var riktigt roligt att komma igång. Heja du!

    Coolt med liljorna i förra inlägget!

    SvaraRadera
  4. Hur kan någon hitta/se sådana fynd?! Jag undviker både medvetet och omedvetet ALLT som har med kondition att göra! Jag - som spelat fotboll, skidat, spelat handboll, löpt, joggat...nix! Det kan finnas dagar jag inte sätter näsan ut! VART HAR MIN MOTIVATION försvunnit????

    Mvh
    "för femton kilo sedan"

    SvaraRadera
  5. Nejmen, det verkar jobbigt, gå med i Smörblommeprojektet istället... det är betydligt lindrigare och, som jag tror, minst lika bra!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Undrar detsamma som Pia här ovan...
    Varför...HUR har det kunnat bli så här?! Nä nu, imorgon SKA jag...
    Önskar jag kunde bli inspirerad av en tidning som du, Frida, men problemet är nog att jag inte har en sån där BOLL! (?)
    (Kanske vi skulle börja något tillsammans på något sätt, så att man blir peppad?)
    Ska hoppa lite rep imorgon tror jag!

    SvaraRadera
  7. OK...jag tar tid! Klara färdiga gå!

    /Sussi

    SvaraRadera
  8. Hej Frida! Nej men fy dig! Ja, som straff utdelar till dig att göra 20 situps varje morgon (innan frukost)i en veckas tid.
    Så roligt få litet hälsningar från dig. Jag har inte kunnat lämna ngr hälsningar till dig men idag verkar det gå. Har länge tänkt byta till Firefox, kanske är dags nu. Har dock inte haft ngr som helst problem tidigare... och så glömmer du inte - 20 st var det!/Kram Merja

    SvaraRadera
  9. Ljuger du!!!..;-) Ibland kommer saker och ting till användning igen om man lådet dem ligga. Gympa på du...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Hej Frida,

    Men så bra! Du har träningstipsen och jag bollen... ;)

    Äntligen kan jag lämna en hälsning hos dig igen! Bytte till Chrome efter ett tips och vips! fungerar det igen.

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Ja, det må vara hänt, du är förlåten. Jag traskar och går och kliver och klättrar ute varje dag med hunden så jag har själv befriat mig från "rörelser"......Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Va kul med en träningskompis....
    Själv håller jag som bäst på att ojar mig över träningsvärken efter situpsen. Man får då inte ha roligt medans man försöker komma i form. Det gör så ont att skratta nuförtiden;)

    Ha det bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  13. Hehe, det var ju faktiskt också ett fynd!
    Ett hälsosamt sånt=))

    Ha det gott/ Hannis

    SvaraRadera
  14. Ok då, får gå för denna gången..
    Det var en nyttig sak, kul!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  15. Haha, visst förlåter vi dig för den lilla lögnen!
    Men vad är det för trams du har köpt? ;-)
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  16. Du är förlåten vännen! Vilket fynd du gjorde, grattis! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  17. För 2 kronor? Då kan vi ha överseende med din lögn och förlåta dig den här gången!
    Värst vad sportiga alla har blivit efter nyår....
    Ha en skön helg!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  18. Men det var ju faktiskt ett fynd det! Då är det bara att träna på nu då :)

    SvaraRadera
  19. Du är förlåten:)

    Ha en toppenhelg, plankstående eller ej

    Rebecca

    SvaraRadera