måndag 12 april 2010

En knyckt idé och lite vårspaning...

Igår kom våren, med varmt och vackert väder! Jag tillbringade hela dagen ute i trädgården och krattade och rensade. Hela trädgården är snöfri nu och plötsligt är det massor med trädgårdsarbete som måste skötas...härligt! Mina påskblommor kom igång lite sent och blommar nu - lite snopet! 


Igår knyckte jag en idé av Fröken Fräken med bloggen Tusen idéer och en fröken. Hon skrev om att måla korgar och jag blev så inspirerad att jag genast gick ner i källaren och letade fram en gammal dammig korg! Någon gång för länge sedan målade jag denna korg grön, idéen med att måla kanske inte är så knyckt trots allt...! Resultatet blev jag aldrig nöjd med den gången, jag tror den åkte ner i källaren ganska omgående. Jag hoppas att jag blir mer nöjd med resultatet denna gång.
 
 

För övrigt tog vi fram grillen idag...underbart!!

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar