onsdag 13 oktober 2010

Har ju alldeles glömt...

...att berätta att jag besökte butiken Anthropologie på Regent Street när jag var i London. 
Vilken mysig affär!! 

Snygga kläder, massor med läckra och roliga inredningsprylar, samt härlig inredning av själva butiken.


Det enda negativa jag kan komma på är att det kanske inte är den billigaste butiken direkt. Trots det var jag ju tvungen att köpa att köpa något...

 

Bra gissat, självklart blev det en kökshandduk!

/Frida
 
Alla bilder lånade från Anthropologie

19 kommentarer:

  1. Och den ska bli en kudde antar jag?!?;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha nu är det dags att köpa en lott eftersom jag gissade rätt....

    Butiken ser mysig ut

    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Ja, något måste man ju bara ha med sig från en så´n butik.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Ooh, ser ut att vara en häftig affär minsann!! Och man kan ju aldrig få för många kökshanddukar heller. Ska den också bli kudde tro?

    SvaraRadera
  5. Så blev det men det var en rackarns intressant butik.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  6. Den butiken har jag hört mycket om, vill så gärna dit!
    Kram på dig
    Malin

    SvaraRadera
  7. Oj va mycket fina saker! Den skulle man ju vilja besöka =) Kökshanddukar är bra att ha! ;)

    Ha de bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Kökshanddukar är bra skit det;) Butiken ser helt underbar ut!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  9. Hej igen!
    Jag har en utmaning till dig hos mig! Bara om du vill förstås! =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Ååh nice! Den butiken har man hört mycket gott om :)

    Glad fredag!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  11. Spännande! Kul med butiker man inte ser överallt!

    Trevlig hösthelg önskar jag dig.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  12. Klart du ska ha i alla fall ett litet minne från den fina affären.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Kikar in och vill önska dig en trivsam helg :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  14. Nämen nu får jag allt ta tag i den slumrande idén att faktiskt ta mig in till den stora staden! Jag bor ju bara 1 h 15 min bort med tåg, men tågbiljetterna kostar en förmögenhet, så det gäller att planera besöken väl... och nu är jag sugen!

    Kram och trevlig helg önskar
    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  15. Åh, London är sååå underbart! Jag får nöja mig med Paris imorgon... Saknade er på fotbollen i torsdags. Glöm ej avslutningen 22/10 tror det var på Vikenborg kl 17.30, men kolla hemsidan!)

    SvaraRadera
  16. Ooops vilken underbar affär! Bäst att stanna hemma.....!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ser ut som ni hade det mysigt i LOndon! Det ser ut att vara en härlig butik! Det har faktiskt varit skoj att ha så mycket att läsa nu när man inte haft internet på så länge. Tänkte på inlägget om 60-talsrenoveringarna och det är så synd när man renoverar och inte tar vara på det fina tidstypiska. Kram Caroline

    SvaraRadera
  18. Vilken fin blogg ni har!! Den där butiken gick vi förbi flera gånger när vi var i London men jag gick aldrig in - hål i huvudet! Ha det så bra! Maria

    SvaraRadera