fredag 8 oktober 2010

Styv i korken...

...började jag bli!
Tyckte att jag kunde nått! 
Tyckte att jag var rätt duktig!
Jag hade till och med mage att "skryta" om det på I N T E R N E T och publicera massa bilder!

Igår fick jag smäll på fingrarna för detta beteende!

Jag tänkte slänga ihop ytterligare ett par kuddfodral av handdukar jag köpte i London. Kuddarna jag skulle sy dem till var lite för stora, men jag tänkte "Det skarvar jag lätt!". Kortfattat kan jag säga att sprättkniven jag köpt, visade sig vara en mycket bra investering.

Kollar man på baksidan på den ena kudden ser man att det trots fyra försök inte blev riktigt rätt. Men vem kollar baksidan av en kudde?

- Vad lär jag mig av det här?
- Att sluta visa mina kuddar?
- Nä, jag lärde mig förmodligen ingenting! Här kommer ytterligare lite skryt!!
















/Frida

18 kommentarer:

  1. Jättefina kuddar ju, så skryta på du, det har du all rätt att göra :D

    SvaraRadera
  2. Kjempefint!

    Gjrde man aldrig några fel skulle man aldrig lära sig något nytt... och det blev ju BRA, så fortsätt skryta. Jag gillar när folk vågar säga att de gjort något de är nöjda med.

    Härligt med London!!! En riktig favorit. Får nöja mig med Paris v42 med mingel med diplomater och hotell för €325, fast det ingår att jobba också så det är inte bara hunky-dory.

    Fotboll... nya mutan för att få E att gå dit är: -Ugnspannkaka om du går på träningen och rödbetssoppa om du vägrar gå. Mamma vann denna vecka, men egentligen gjorde jag det inte ändå för jag äter hellre borstj.

    SvaraRadera
  3. Fortsätt du att skryta om dina kuddar, jag tycker att de är jätte fina. Och som sagt, vem tittar på baksidan!;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fortsätt skryta, jag är jätteimponerad! Så snygga! Och så bra att använda handdukar.

    De randiga/rutiga du visat tidigare brukar jag gå in och titta på ibland.

    Ha en skön hösthelg!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. FIna kuddar! Och visst har du rätt - inte behöver man titta på baksidan.

    Roligt att läsa ditt inlägg från London. Vi ska dit i slutet av oktober, får väl se vad vi hittar på. :-)

    Hoppas du får en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Superfina kuddar! Fy skam på den som kollar baksidan! Det är ju samma sak om, gästerna skulle lyfta på mattorna (dit jag sopar allt)...heh-hee!

    Ha det så bra!!!

    SvaraRadera
  7. Men så duktig du är!!! Verkligen!
    Men jag hittar inga bilder på andra kuddar?
    Fortsätt och sy du!!!
    Njut av lördagen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Fortsätt och skryt du, dina kuddar ser ju jättefina ut. Tur att inte fler är lika duktiga som du, då fick jag slå igen. Ha nu en riktigt skön lördag./Kram Merja

    SvaraRadera
  9. Fortsätt skryta, du är ju jätte duktig. Man måste våga vara lite osvensk och tycka att man är bra!
    Ha en skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Hehe, bra där!
    Skryta ska man göra ibland.
    Framför allt när det gäller det fina egentillverkade!

    SvaraRadera
  11. Najs! Klart man vill visa när man varit så duktig - och som vanligt finns det en "baksida" med allt! ;)

    Trevlig helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  12. hahah men du är ju bara för go :) fortsätt skryta vi ser inga skavanker här inte :D


    Kramar Malin

    SvaraRadera
  13. Skryt på du!!!!! Dom är dööööösnygga, ha en helg, kramen

    SvaraRadera
  14. :O) Jag skrev en kommentar till förra inlägget, men såg att det inte var med så då insåg jag att jag hade missat ordverifieringen. Jag skrev att det måste vara roligt att ha en så när och kär person att hälsa på utomlands. Då får man se som du skriver "utsidan" också, sådant som man missar om man inte känner till det. Jättefina kuddar :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  15. Fortsätt skryta du, det är väl ingen som kollar baksidan på ett par kuddar!!!!
    Ser riktigt bra ut enligt mig.

    Ha det bra. Kram

    SvaraRadera
  16. Missa inte Fengersfors/ Not Quite och det japanska inslaget!

    http://onys.net/

    SvaraRadera
  17. Var stolt över att du kan skapa dessa fina kuddar.

    SvaraRadera
  18. Kuddarna är s...snygga. Kul med folk som skapar lite själva.
    Kram
    annika

    SvaraRadera